Subject: Liiklusvälise tegevuse loa taotlus Raasiku alevikus Raasiku Jaama teel
From: "Kaido Kaarna" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Tõnis Pihlamägi <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Apr 2025 15:33:49 +0300

Tere,

Saadan taotluse vee- ja kanalisatsioonitorustike ehitamiseks Raasiku
alevikus Jaama teel (Tallinna mnt-l). Palun väljastada tööluba.

Ehitustöödega soovime alustada 28.04.2025.

Palun kohe infot kui midagi on puudu ja takistab tööloa väljastamist.

Tervitades,

Kaido Kaarna

Projektijuht

tel. +372 52 33 208

e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

AS TERRAT

reg.nr 10095208

Meistri tee 4, Tutermaa,

Harku vald, 76617 HARJUMAA

www.terrat.ee <http://www.terrat.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.